Verzenden & retourneren

Katoen & Koffie doet er alles aan om u goed te informeren over onze artikelen op de webshop en stellen service voorop. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kan deze worden geretourneerd. Binnen 7 dagen na de ontvangst– of afhaaldatum van de bestelling kunt u deze retourneren of ruilen.

Voorwaarden retourneren:
Voor retourneren en ruilen gelden enkele voorwaarden:

  • Het artikel moet per omgaande, doch uiterlijk binnen de termijn van 7 dagen na aanmelding op het bezorgadres, worden teruggezonden.
  • Het artikel is onbeschadigd, niet gebruikt en ongedragen.
  • De originele kledinglabels en prijskaartje zitten nog bevestigd aan het artikel.
  • De factuur/bon moet bij een ruiling of retour worden meegezonden.

Ruilen of retourneren via de post:
Wanneer uw bestelling is geleverd en je bent echt niet tevreden over een product laat het ons weten. Stuur een mail naar info@katoenenkoffie.nl ;

  • Je naam
  • Welke artikelen
  • Reden
  • Welk ander product je wilt ontvangen of dat je het aankoopbedrag terug gestort wilt hebben.

Geld terug:
Het geld van een retour wordt teruggestort op uw rekening, zodra de artikelen in goede staat en met factuur/bon zijn ontvangen.
Wanneer het artikel beschadigd geretourneerd wordt is er geen teruggave van betaling.

Retourneren of ruilen in de winkel:
Let op: Neem wel altijd de factuur/bon mee naar de winkel, u ontvangt een tegoedbon.

Beschadigde artikelen:
Wij raden je aan de bestelde artikelen meteen bij ontvangst te checken op eventuele beschadigingen of gebreken. Is je pakketje beschadigd bezorgd? Neem dan binnen 3 dagen contact met ons op, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!

Aansprakelijkheid:
Katoen en Koffie is niet aansprakelijk voor beschadigingen of kwijtraken tijdens het vervoer PostNL of derden en is voor risico van de koper.
Wij adviseren u om de artikelen retour te sturen met een track en trace code, zodat het pakket altijd te traceren is.

Retouradres:
Katoen & Koffie
Turfkade 18
3231 AR Brielle

Verzendkosten binnen Nederland
Wij verzenden alle bestellingen via PostNL hiervoor gelden de standaard tarieven van PostNL. Bij bestellingen boven € 100,– betaald Katoen & Koffie de verzendkosten voor de “heenweg”.
De verzendkosten bij retourneren zijn voor eigen rekening.